Bildbevis del 2

Trots att det var lika mörkt, eller ännu mörkare, än i tisdags så fotade husse några bildbevis på att matte fortfarande kan kravla sig upp på hästryggen utan större problem.

Dock inser matte med fasa att magen ser mycket större ut än den känns. Och inte blir det snyggare av bylsiga täckbyxor och pösig fleecejacka - bilden av ett riktigt lantisekipage kompletteras av Akilles pälsfällningsrufsiga look. Det var iallafall ett riktigt roligt ridpass, trots att banan är väldigt blöt. Diagonaler tränades, i skritt med skänkelvikning från X och i traven med längningar och halter.

De minst suddiga bilderna, tyvärr inte de där det såg ut och kändes som allra bäst. Först ut travarbete:



Nosen lite bakom lod men bjudningen var bra så det känns sekundärt. Värre är då mattes handställning, fy skäms! Sedan en bild från avskrittningen efter vägen. Akilles sneglar lite fundersamt på papparazzin vid vägen:


Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh vad mysen det ser ut när ridbanan och vägarna börjar tina fram ute hos er!! Jag älskar att rida den tiden, saknar verkligen våren när jag bodde hemma och hade häst.

Ni är fina! :) Å inte ser jag dina händer alls inte på min skärm iaf :P

2010-04-15 @ 08:52:03
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Hihi, jo det känns ganska lockande men frågan är ju om jag orkar när det är en bit att åka!! :S det är framförallt när jag jobbar kväll som det känns jobbigt att ta sig ut till stallet nu och det blir ju ännu längre till er! hmm...fast roligt skulle det ju vara!

2010-04-15 @ 13:17:17
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0