My little runaway

Två gånger har A nu rymt ur hagen för att gräset är grönare på andra sidan. Första gången hade undertråden gått av på ett ställe, så han kröp väl under den övre. Andra gången finns ingen annan förklaring än att han måste ha hoppat. Så det blir väl att börja bygga beteshage imorgon då.

Ikväll red Matte och Mattes Mamma en stund på banan och sen skritt ut. Det var en äkta skrittutkväll med ljum temperatur, övermätta ryttare och loja hästar. Synd bara att de förbannade myggen gör det jobbigt att bara skritta.

Från i lördags:


Kommentarer
Postat av: Susen

Hej!



Nu har jag skaffat en blogg till mig och Ra. :)

2012-06-16 @ 13:59:22
URL: http://minraochmin.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Jag kan röra på dom! ringde till vetrinären och han sa bara att jag skulle kolla så att dom inte växte. så förhoppningsvis är det som du säger =)

2012-06-18 @ 19:51:30
URL: http://ellenimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0