Ett ganska bittert inlägg

Dax att söka medis till M igen. För vilken gång i ordningen? Det har väl "egentligen" varit dax ett bra tag nu, eftersom det är omkring 2 månader sedan Medis-J berättade att hen skulle sluta. Men det känns ganska tungt att leta ännu en gång. Därför har Matte dragit ut på det, för att känna efter om det är värt hela cirkusen igen — eller lika bra att göra det själv. Men M skulle ju helst ha blivit motionerad två gånger om dagen i nuläget...

Borde ju inte vara så svårt att hitta någon som vill rida en okomplicerad läromästare, men det är inte många hardcore ryttare där ute, som inte även har drömmar om att träna och tävla. Och att hitta någon som vill börja under den här tiden på året är väl inte det lättaste. Annat är det sommartid.. Fast nappar någon nu så borde det väl å andra sidan vara the real deal, kan man tycka, någon som är på både i regn och solsken.

Egentligen borde A ha nån stalltomte som pysslade med honom också. Görs sådana fortfarande?


Kommentarer
Postat av: Susen

Jag kan kolla runt lite...

2012-11-03 @ 20:41:18
Postat av: Emma

Det är himla synd att det är så "långt" för mig till er..jag hade gärna ridit i skogen bara för att hålla igång ridningen och lukta lite häst..men med min studentplånka blir det ju lite väl långt och dyrt att åka :(
Men jag ska hålla öronen öppna ifall jag hör någon iaf:D

2012-11-04 @ 20:58:15
URL: http://beffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0